Welkom op de FAQ Pagina
Bekijk hier de meest gestelde vragen, zit uw vraag er niet tussen? Neem dan gerust even contact met ons op!
Google Casting: Ik ervaar audio dropouts, het geluid valt af en toe weg of het geluid van de speaker(s) stottert/hapert/tikt wanneer ik muziek cast binnen de Google Home-app.
Klinkt het geluid wel goed wanneer u muziek afspeelt via Bluetooth of een andere bron dan adviseren wij u om volgende te proberen:
Verwijder de Google Home-app van uw telefoon of tablet.
Reset vervolgens de CITATION luidspreker(s)
Herinstalleer de Google Home-app en voer de setup bij voorkeur uit wanneer uw telefoon/tablet verbonden is met het snellere 5 GHz WiFi thuisnetwerk.
Als het om een router gaat dat een 2.4 GHz en 5 GHz thuisnetwerk heeft dan adviseren wij om deze twee banden te scheiden door het 2.4 GHz en 5 GHz netwerk een aparte SSID (netwerk naam) en wachtwoord te geven. Hiervoor dient even ingelogd te worden op het modem.
Weet u niet precies hoe je dit kunt doen dan adviseren wij om even contact op te nemen met de internet provider. Zijn kunnen dit telefonisch even doen.
Zorg daarna dat de telefoon of tablet verbonden is met het snellere 5 GHz WiFi thuisnetwerk voordat de setup opnieuw wordt uitgevoerd.
* Wanneer bovenstaande netwerkwijzigingen zijn aangebracht dienen alle luidsprekers die eenmalig opnieuw ingesteld te worden.